dimarts, 28 d’octubre del 2014

Ampliaciones

El llibre pertanyia al meu pare.
Com a bon aficionat a la fotografia, en aquells finals dels 50,
es va construir la seva pròpia ampliadora i va instal·lar
el "cuarto fosc" a l'armari de paret de la meva habitació.

El llibre, estava ple de fórmules per fer els líquids...el revelador, el fixador...cadascuna amb les seves peculiaritats.

Si algú ha estat alguna vegada en un laboratori fotogràfic,
sabrà reconèixer com jo les peculiars olors...d'àcid acètic...
d'hidroquinona ( aquest nom sempre m'ha fascinat! )...
que envaïen l'espai...

Amb ell vaig compartir la màgia de la llum vermella i de l'aparició de les imatges, de les pinces metàliques, de les alegries i disgustos en veure les imatges...

Aqui va començar el cuquet de la fotografia que m'ha acompanyat fins ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.